Våre merker

Danske Bellinger fokuserer på å skape oppmerksomhet og legge igjen et inntrykk av noe ekstra som alltid står ut. Varemerket som ble grunnlagt i 2003 drives av innovasjon, lidenskap, glede og personlighet.

Tom Ford har gått fra å være mannen bak merker som Gucci og Yves Saint Laurent til å være en av de mest profilerte og elskede varemerker i moteverdenen. Med sin evne til å oppdatere klassisk design og tøye grensene skaper han en kolleksjon som er både retro og moderne.

Et av Norges mest kjente og tidløse klesmerker. Akkurat som kleskolleksjonen er brillene klassiske, tidløse og preppy med farger som er inspirert av den franske kysten.

Med en blanding av ny teknologi og seneste mote kombinert med detaljer inspirert av merkets historie innom bilsporten, er Carreras innfatninger den perfekte blandingen av trend og tidløshet.

Oakley har siden 1975 vokst til å bli markedsledende innen briller til sport. Solbrillene brukes i dag av majoriteten av deltakerne i de olympiske leker og Tour De France. Utviklingen som legges ned for å møte kravene hos de mest krevende atleter i Performance-kolleksjonen filtreres ned i merket Active og Lifestyle-kolleksjonene.

Et kulturmerke som alltid er relevant. Det finnes nok ingen solbriller som gjennom så lang tid er assosiert med en mengde kulturelle ikoner. Tidløse modeller som Aviator, Wayfarer og Clubmasters bæres av kjendiser, motebloggere og kanskje også av deg.

Röst henter sin inspirasjon fra Röst i utkanten av Lofoten. Et dramatisk landskap med en uslåelig skjønnhet som inspirerer kolleksjonen av briller i titan produsert av Norweigan Eyewear.

Dette østeriske varemerket har med sine fjærlette briller uten innfatning revolusjonert hva briller kan være. En kombinasjon av stil, lav vekt og holdbarhet. Silhouette er den offisielle leverandøren til amerikanske NASA. Silhouette er verdenskjent som produsent av lette briller i titan.

Merket har sitt navn fra grunnleggeren Hugo Boss. Det hele startet med en liten skreddervirksomhet i Tyskland på 20-tallet. Hugo Boss er først og fremst kjent for klassiske skreddersydde herreklær. Brillekolleksjonen føyer seg inn under kleskolleksjonens kombinasjon av klassisk kvalitet og design.

Alle produkter som har Cat logoen kommer fra samme filosofi: styrke, design, perfeksjon og effektivitet. Cat briller er laget for å kunne delta.

Supermodellen Vendela Kirsebom har designet innfatninger i over et tiår og har i sin siste kolleksjon lagt vekt på at jenter og damer i alle aldre skal kunne finne en brille de liker og passer.

Omhyggelig utformet innfatninger, og flere modeller i kolleksjonen har innovative og miljøvennlige materialer, som bekrefter merkets forpliktelse til fremtiden, uten å gi avkall på filosofien som alltid har kjennetegnet merkevaren: et kall mot det praktiske, ungdommelighet og skjønnhet.